Saturday, January 9, 2010

Muhammad Aniq Haikal Bin Rosman

Terkejut Haikal bila dia melihat blog nie. Tiba2 je ada gambar dia waktu dia main banjir dulu. Dah la tu, siap main gusti dalam air lagi. Hahaha...sapa suruh action camtu waktu amik gambar dulu...Oleh itu, apa kata kita post banyak2 gambar dia kat sini. Huhuhu...

Ni biodatanya
Nama: Muhammad Aniq Haikal Bin Rosman
Nama Panggilan: Aniq or Haikal
Tarikh Lahir: 4/4/2000 (anak alaf baru)
Sekolah: Sek Ren Keb Sri Kemudi, Bachok
Tahun: 4 Sejahtera (best student tuuu...)
No Tel: 014 - tekan-tekan tak dapat...Sorry ye...Mak saya kata belajar dulu
Cita2: Polis pun tak pe..., Power Rangers ke, Ultraman ke...hahaha
Hobi: Main games, main bola sepak, badminton



Senyum kambing


Waktu main banjir

Model kereta, mai mai beli keta nie

Merenung masa depan, boleh ke aku nak jadi Power Rangers nie???

Dari kiri atas: Nur Qistina (kakak), Haikal
Dari kiri bawah: Wan Nur Salwa (sepupu), Nur Aneesha (adik) dan Nur Syazwani (kakak)


Sekian dulu cerita nie. Kita tengok apa reaksi Haikal bila dia baca post nie.

3 comments:

'''...Hanya Hamba...''' said...

Qistina say:

ikut suko hati mu la haikal nak jadi gapo pun...janji mu suko...

'''...Hanya Hamba...''' said...

Wani say:

tak tahu nak komen gapo? aku nak wish gud luck la ko mu. semoga terus kekal jadi best student bukan utk sekolah je, tapi utk negara. wooo, besar harapan aku nie.

'''...Hanya Hamba...''' said...

Haikal say:

terkejut aku tengok banyak nyo gambar aku kat sini...nie mok sedara aku punye pasal la nie. pe2 pun thank u 4 u all. doakan aku supaya berjaya dunia akhirat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...